Какво разбираме под качество?
За нас, в Kellner & Kunz, силната информираност на клиентите е в основата на всяко качество. Въпросите, изискванията и проблемите са нашето предизвикателство и са в основата на нашия ангажимент. Сътрудничеството с независими институти, както и практически ориентираните предложения от личните контакти с клиентите са в основата на активното разработване на продукти и осигуряване на качеството. Продуктът се пуска в продажба само когато са изпълнени точно определените стандарти за качество.
Защита на процесите в компанията
Нашата философия за качество се прилага и за процесите, които се извършват в нашата компания. Това се доказва, наред с другото, от нашата система за управление на качеството, която се прилага от 1997 г. насам. Той отговаря на изискванията на ориентирания към процесите стандарт ISO 9001. Оперативните процеси в Kellner & Kunz са проектирани така, че да бъдат ориентирани към клиентите съгласно системата TQM. Това гарантира изключително високо качество.