С това разширяване ние в Kellner & Kunz направихме важна стъпка към логистичното осигуряване на нашите дейности и мерки за растеж през следващите години.
2020 г. не само донесе предизвикателствата, породени от кризата с Kорона вируса за логистиката, но и реализирахме най-голямото логистично преобразуване в историята на Kellner & Kunz в този не съвсем лесен период. Това разширяване ще ни помогне да осигурим бъдещия си растеж! Въпреки това, с натежало сърце трябваше да отменим церемонията по откриването на новата ни логистика, планирана за септември, поради ограниченията заради Корона вируса.
Всички основни функции вече работят пълноценно и всички процеси се изпълняват с новото оборудване, особено с новата система за управление на склада – нашия нов логистичен софтуер.
Но за кои основни процеси става дума тук?
- Процесът Kanban (от почистването на контейнерите до изпращането на пълните контейнери)
- AKL комисиониране(автоматизиран склад за малки части)
- Консолидиране на поръчките в совалката
- Процес CIP (комбинирано комплектоване и опаковане на палети и системни поръчки)
- Автоматично и ръчно опаковане на пратки
- Опаковане на палети и процес на транспортиране
Реализирането и пускането в експлоатация на новите логистични процеси вече е в начален етап през декември 2020 г. В началото на 2021 г. ще продължим стабилизирането и след това ще започнем “фината настройка” в отделните области, за да използваме по-нататъшния потенциал за оптимизация и да увеличим производителността и пропускателната способност в отделните области.
Много се радваме, че успяхме да въведем всички тези промени възможно най-тихо за нашите клиенти.
ФАКТИ ЗА РАЗШИРЯВАНЕТО НА ЛОГИСТИКАТА
- 200 000 допълнителни места за контейнери в автоматизирания склад за дребни части (AKL)
- 15 000 допълнителни места за палети в склада с високи етажи
- 20 000 места за совалки
- Пететажна логистична функционална сграда за процесите на комисиониране и изнасяне на стоки